dilluns, 11 de maig del 2020

Orientació setmanal

Hola exploradors i exploradores!


Primer de tot, aquesta setmana hem decidit canviar el planning. Ens podeu dir com vos agrada més? Si d'aquesta manera o de l'altra? Ho podeu deixar abaix a comentaris.

Segona cosa, boixos i boixes, abans d'enviar-me les tasques llegiu bé les instruccions, per favor. A vegades esteu fent més feina de la que vos toca per no haver llegit bé o llegir-les només a mitges. Si teniu dubtes i ja vos ho heu llegit m'enviau un mail perquè us pugui ajudar.

Aquí teniu el planning. Com sempre teniu els links per poder anar-hi directament.

ÀNIMS VALENTS I VALENTES




ENVIAU LES TASQUES AL MAIL DE CLASSE QUAN LES TENGUEU ACABADES
alumnespdv4tb@gmail.com


Idea arrugada arrugada amarilla de la bombilla de papel en el fondo blanco Foto gratis

Fes que cada idea conti.

14 comentaris:

  1. Respostes
    1. Hola!
      Què era el que t'agradava més? Per poder millorar!

      Elimina
    2. Hola Diego!
      Però què t'anava millor de l'altre planning? Les graelles? Més visual? Feies servir les creus?

      Elimina
  2. Respostes
    1. Hola!
      Què bé! Només me falta saber qui sou!! :)

      Elimina
  3. Porque el otro lo imprimia y iba marcacando los deberes echos,los deberes corregidos,y este no lo tiene

    ResponElimina
  4. Hola Jenny,a jo m'agrada de les dues maneres

    ResponElimina
  5. Hola Jenny,M'agraden de les dues maneres perdona to torn a escriure per que en altre comentari se mavia olvidad posar el nom adéu
    Júlia

    ResponElimina
  6. Gràcies pels vostres comentaris! A veure què diu la resta de companys per decidir com ho podem fer millor :)

    ResponElimina
  7. A MI ME GUSTA MAS ASÍ

    ResponElimina
  8. Hola somos Carlos y Ana ,nos gusta más así como está semana

    ResponElimina
  9. A jo m'agrada més el d'abans, es més visual i feia servir les creus.

    ResponElimina