dissabte, 17 de novembre del 2018

Article del blogger Gonzalo

Hola classe!
Us vull explicar que el cap de setmana passat vaig viatjar a Barcelona amb el meu pare. Vàrem fer moltes coses, entre elles, va ser anar a l' Aquàrium. És un lloc molt polit on es poden veure aquaris tropicals, mediterranis i temàtics.  El que més m'ha agradat ha estat veure els taurons, passar per sota de les mantes i, en especial, veure les morenes.També  el  peix  pallasso  pels  seus  colors, els cavallets de mar, l'axolot (que vol dir monstre aquàtic) i moltíssims més.
Vaig entrar a la simulació d'una boca de catxalot i li vaig donar de beure una cosa especial als peixos (us ho ensenyo al vídeo). Així doncs, us recomano a tots que quan viatgeu a Barcelona, visiteu
 l' Aquàrium, perquè us agradarà.


UNA MORENA


SIMULACIÓ D'UN CATXALOT

1 comentari: