diumenge, 2 de febrer del 2020

ARTICLE DE LA BLOGGER JÚLIA OLIVER

Hola classe,
Sóc na Júlia, la blogger de la setmana.Us explicaré el meu viatge. El passat cap de setmana vaig estar a Madrid amb la meva família. Per anar fins allà vaig volar amb un Boeing 737 i per tornar també. El divendres vàrem visitar el Temple de Debod i la per la nit vàrem anar a veure una comèdia que es deia " El Jefe". La vaig trobar molt graciosa i amb els protagonistes em vaig poder fer una foto i beure un bon got de xocolata. El dissabte vaig anar a la casa del Rei, més ben dit al Palau Reial i també vaig observar com feien el canvi de guàrdia. Jo volia anar a l'Fnac i a Primark també. A l'Fnac em vaig comprar el llibre "Klarisa y el misterioso del Parque de las Ánimas". Per acabar el dissabte vaig anar al km zero i a la plaça Major. Diuen que allí comencen totes les carreteres d'Espanya. El diumenge vaig fer més poca cosa perquè era el dia de tornada. Vaig anar al parc del Retiro que era molt i molt gran i quan vàrem sortir vàrem poder veure el Museu del Prado i la Puerta del Sol. Aquí acaba el meu viatge. Espero que vos hagi agradat. A continuació vos deixo algunes fotografies.


















Article escrit per na Júlia Oliver de 4tB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada